Хэрэглэгчийн итгэлийн индекс - 2022 оны 2-р улирал

ЭН АР СИ СИ компани, Монгол-Японы хүний нөөцийн хөгжлийн төвтэй хамтран Хэрэглэгчийн итгэлийн индексийн 2022 оны 2-р улирлын үр дүнг 7 сарын 6-ны өдөр танилцууллаа. Танилцуулгыг ZOOM - ээр зохион байгуулж, 50 гаруй хүнд Монголын эдийн засгийн өнөөгийн болон ойрын ирээдүйн талаар хэрэглэгчид ямар хүлээлттэй байгаа тухай мэдээллийг хүргэлээ. Хэрэглэгчийн итгэлийн индексийн судалгааны товч мэдээлэлтэй энд дарж танилцах боломжтой.

Previous
Previous

Хэрэглэгчийн итгэлийн индекс - 2022 оны 3-р улирал

Next
Next

ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ИТГЭЛИЙН ИНДЕКС: 2021 ОНЫ 4-Р УЛИРАЛ